الفنون

ابنة تامر حسني تكشف سبب حديثها الدائم باللغة الإنجليزية

كتب- مروان الطيب:
قررت “تاليا” ابنة الفنان تامر حسني، الرد على متابعيها الذين استفسروا عن سبب حديثها الدائم باللغة الإنجليزية بمقاطع الفيديوهات التي تقوم بنشرها عبر حسابها الرسمي على “إنستجرام” خلال الفترة الماضية.
ونشرت “تاليه” مقطع فيديو جديد عبر “ستوري” حسابها على نفس التطبيق بعد مطالبة العديد من متابعيها أن توضح السبب وراء تحدثها باللغة الإنجليزية وأن العديد منهم لا يستطيع فهمها، وعلقت: “كنت عايزة أجي وأقول أن فيه ناس مش فاهمين اللي بقوله وفيه ناس بيقولوا أنهم مش فاهمين عشان بتكلم إنجليزي وأنا ساعات ممكن أتكلم إنجليزي وساعات ممكن أتكلم عربي زي ما انتوا عايزين بس أنا في مدرسة بريطاني فمتعودة أتكلم بالإنجليزي بس عادي ممكن أتكلم بالعربي”.
واستكملت “تاليا”: “وممكن تعملوا ترجمة لكلامي بالإنجليزي أي حاجة عشان تفهموا لأن في كتير منكم بيحب يشوف فيديوهاتي وناس كتير بتحب تتفرج لكن مش بتفهم أنا بقول إيه وفي نفس الوقت بتبقى عايزة تستمتع فممكن أتكلم بالعربي ساعات والإنجليزي ساعات وأنا عملت كده عشان أفهم الناس”.
ويحرص الفنان تامر حسني خلال الفترة الماضية عقب انفصاله عن زوجته بسمة بوسيل، الظهور مع أولاده تاليا، وآدم وأمايا بالعديد من المناسبات كان آخرها ظهور “تاليا” مع والدها بحفله الغنائي في دبي مطلع شهر يناير الماضي، وظهر “تامر” بالصور وهو يرتدي نفس ملابس ابنته تاليا وعلق: “وصولي دبي أنا وتاليا مطقمين ولابسين زي بعض، بالمناسبة الاستقبال ده حصل عشان تاليا.. كل الحب والاحترام”.
يذكر أن تامر حسني يواصل طرح عدد من أغاني ألبومه “هرمون السعادة” على طريقة الكليبات كان آخرها أغنية “موحشتكيش”، وأغنية “معلش” مع مطرب الراب زاب ثروت عبر قناته الرسمية على “يوتيوب”.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى